Hiss & diss


- Sommarlov, nej men gud vem gillar inte det liksom? :)
Jag är bara tvungen & hissa sommarlov. Bada, resa, äta glass,
vara ute, slippa skolan... det är livet liksom! Så självklart
ska sommarlov få en big hiss från mej :D

- Jordgubbar, smaskens... jordgubbar så himla gott! Nej jag måste
bara hissa dom, speciellt nu när det snart är midsommar så
kommer jag säkert äta en massa jordgubbar med grädde &
socker ^^ Mums säger jag bara!


Åh, jag blir sugen bara jag ser denna bild!

- Adobe Photoshop Elements 6.0, jag älskar verkligen mitt Photoshop!
Speciellt nu när jag har utvecklats så mycket i det så känns det bara
kul & sitta & fixa i det. Så en stor hiss går till mitt Photoshop :)



- Polka, jag hatar verkligen polka. Det smakar som mint &
stark tandkräm. Liksom vem vill äta godis som smakar tandkräm
en mysig fredagskväll? Nej fy, det passar inte min smak ;)
Jag dissar polka helt enkelt!

- Regniga sommardagar, jag rent ut sagt hatar regniga sommardagar!
Det är så tråkigt... nu här om dagen så skulle jag åka & bada så började
det regna, så himla tråkigt :( Jag vill att det ska vara sol nu när det är sommarlov!

- Att våran pool är iskall, ja vi har en pool hemma hos pappa & den är
verkligen iskall! Nu när det bara regnar & så kommer den ju aldrig bli
varm. Hoppas den blir varm till nästa vecka för annars blir jag arg xD

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

jag kan börja följa din blogg om du vill, om du följer min :)

2010-06-23 @ 16:14:21
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback