Bilder från igår.







Ja, där fick ni några bilder från igår.
Jag hann inte ta speciellt många bilder för det
var fullt upp hela tiden & jag hann heller inte
ta bilder när vi dansade runt midsommarstången
för då var jag ju med & dansade ;) Men några bilder
blev det allt!

I alla fall det var jätte roligt igår mycket skratt, lek,
mat & jordgubbar! Jag var med alla gamla vänner som
jag var med förr, det är så tråkigt att jag inte bor kvar där
längre, för jag saknar dom verkligen. Men det blev verkligen
en bra midsommar som jag hade förväntat mej :)

Igår fick jag aldrig tid till & blogga för vi kom hem
riktigt sent & det var lite kaos emot slutet dessutom var jag jätte trött!

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Svara gärna på dagens fråga.

Frågan är:

Godis VS Chips? Vilken föredrar du mest?



Länk:

http://shikos.blogg.se/2010/june/dagens-fraga.html

2010-06-26 @ 20:53:39
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sötaste bloggen! :D

2010-06-27 @ 21:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback