alice gästbloggar

mums, bjud bild :D!
hej, jag heter Alice, är Nathalies allra bästavän sådetså!
jag har fått chansen att gästblogga på denna underbara bloggen.
själv har jag en blogg, http://alicesvenssons.blogg.se, kolla in den :)
jag ska väl antagligen skriva lite om mej själv då.
jag heter somsagt Alice, är tonåring precis som Nathalie.
jag bor på landet med mina föräldrar och med min storebror.
jag brinner för fotboll, djur, natur & fota. jag har en Sony W230.
men fotar också med min mammas Canon eos 500D, den är bäst!
jag orkar inte lägga in en länk till vad jag lyssnar på men det
är allt ifrån rock till kärlek, gillar nog mest av allt, rock, pop & hiphop.
Jason Derulo, Iyaz och Sean Kingston är älskade av mej!
jag är ett äkta twilight fan så haha :)!
snart går eclipse på bio, underbart.
och jag har hört att lilla nathalie också ska gå.
vi får hoppas att hon gillar den [sch..]
Till Nathalie:
du är den bästa vännen jag har, du är mitt allt.
varje andetag utan dej känns hemskt.
varje dag utan dej, är ingen dag!
varje timme utan dej, känns som en evighet.
nathalie jag älskar dej så jätte mycket!
du är min syster, min andra halva nu och föralltid.
puss från alice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback