Äventyrslandet






Idag har jag & min kompis Emilie varit på äventyrslandet,
det är ett ställe där man åker karuseller & badar i ett badland!
Vi åkte radio bilar minst 20 gånger haha, vi bråkade med några
tjejer där, dom körde på oss hela tiden så vi gjorde det tillbaka ;)
Dessutom åt vi mjuklass med choklad på mums.. hehe :D
Det har verkligen varit en super rolig dag, den bästa dagen på
sommarlovet hittills!

Min bloggning har varit riktigt seg jag vet.. men det är för jag
har varit ute & njutit av sommarn, men det tror jag också ni är, så
det är väl ingen större fara hoppas jag ^^

Ha en bra lördags kväll, så hörs vi imorgon

Kommentarer
Postat av: Emilie

GHAAAAAAAAAAAAAAA!



AV ALLA BILDER TA DU DEN CPE BILDEN PÅ MEJ!!!!! :ooooo



aja min pluttt, älskar den dagen!

2010-07-04 @ 18:37:23
URL: http://candysticks.blogg.se/
Postat av: Nemmie♥

(jag är kompis tillalice ;)



Vilken del av halmstad bor du i? :)

har sommarstuga här vettu;)

2010-07-08 @ 10:03:43
URL: http://nemmie.blogg.se/
Postat av: Tilde

Åh, vad roligt det såg ut! :D

2010-07-24 @ 23:36:50
Postat av: Tilde

Vad roligt det såg ut! :D

2010-07-24 @ 23:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback