RIX FM festival :D


Jag, Mamma & Martin Stenmark!

Jag & Love Generation!

Danny, Jag & Mathias GAH! :D

Jag & Donkeyboy!

Rabih, Eddie & jag!

SHIET ASSÅ, iförrgår var jag på RIX FM festival, det var massa duktiga
artister som var med & pappa hade vip kort så vi fick efterfesta med alla
kändisarna som hade sjungit :D

Ja jag vet, jag ser helt sjuk ut på bilderna, haha! Men det är bara för
jag var så himla överlycklig så att jag inte hann tänka på hur jag såg
ut.

Jag har massa fler bilder, så om ni är sugna på att se dom.. kommentera!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh vad kul för dig :D

2010-08-03 @ 16:36:53
URL: http://fotoavebba.blogg.se/
Postat av: Tilde

Danny :D

2010-08-13 @ 19:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback